1 April

Idag är får man ju faktiskt luras, vilket jag tycker är roligt. Men har själv åkt på saken 2 gånger idag. Men lier roligt är det iallfall :)

Det var iallafall en rätt skön dag idag. Fick sluta en timme tidigar på Op:n och dessutom blev vi bjudna på fika av lärarna och inte nog med det, Svenskan var inställd, ungefär så att jag flög i taket av lycka.
Det här med att någonting säger mig att jag måste gå i skolan verkar ha tacklat av lite, jag vet att det inte är bra alls för varken mina betyg eller mina pengar.
Men någonting frestar mig nå så in i H-vete att saker och ting är "mkt" viktigare än att försöka komma igång i skolan och kanske göra bra ifrån mig. 
Ta dig i kragen Johanna. Du MÅSTE!

Som ett slag i magen gång på gång!
Ibland när jag hör saker som egentligen inte angår andra känner jag mig så himla liten.
Mitt liv och mina val.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0