Fredag


Idag är jag hemma från skolan. Ligger här i sängen med min dator och bloggar lite =P
Jag kan ju säga som så, hade jag inte varit hemma och vilat från skolan idag så hade jag fått ett psykiskt sammanbrott och bara lagt mig ner och skrikit och grinat!
Jag vet inte hur länge till ska ja orka med den här jävla skiten?

Ikväll bär det iväg till bollebo, fick lite jobb ikväll och imorgon :) Egentligen vill jag inte jobba, har längtat så fruktansvärt mkt efter den här helgen så det är inte klokt. Men det är värt det när man väl får pengarna.

Nu ska jag hoppa in i duschen och dona på lite innan ja ska åka till Bergsjö.
hm, jag får återkomma senare ikväll när jag jobbat färdigt!

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0