Grattulerar


Vad är det för dag idag?
Vad är det för dag idag?
Ja det är ingen vanlig dag, för det är mammas födelsedag. (kommer inte riktigt igår hur den biten går=P )
Grattis till Mor från mig :D

Idag har jag bara varit hemma och faktiskt städat mitt rum!! Det var på tiden, det var riktigt stökigt och ingen ordning alls. Men nu är det både städat och ordning här inne. Solade en stund idag när familjen begav sig ut. Råkade somna till, och skönt var det speciellt med en massagedusch efterpå. yeeye:)

Iallfallafull så ska jag till Anna idag, jag ska nog försöka få med henne ut och gå. Skulle gått med mamma idag, men hon hann inte. Därför utsätter jag Anna Sjölund som offer. Yepp, jag vet att jag är snäll =B

hejochhåidetblå!
tjarååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0