Helg ljuva helg

Lördag.

Hmm.. Jag kan börja med gårdagen/kvällen
Som jag sagt i de senaste inläggen så jobbade jag dag igår,  Jag jobbade på flitigt hela dagen och därför just på min lunch, jag var vaken hungrig eller sugen på att bara sitta och bli ännu tröttare än vad jag redan var. Men som tack för det fick jag sluta 45 min tidigare och passade därför på att träffa Rhobin medans jag väntade på bussen, ja det var trevligt minsann!
Tiden gick och jag och mina underbara vänner drog in till stan för att sopa banan på bowlinghallen. 
Man kan ju säga som så att jag tror knappast någon knäcker oss! 
Tiden på bowlingen nådde sitt slut och där stod vi inne i stan och viste inte riktigt vad vi skulle göra. Anna, Anna och Sassa drog på Agust och Frida till Hassela. Så jag, Elin och Lisa begav oss hem till Yttre för att kolla på film, something new. Jag gillar den filmen en aning. 3 st i en säng på 1.20 är inget jag rekomenderar till folket.

Söndag.

vart en slapp dag idag hemma hos majsan.  Även filmtittande hos Anna Lönnberg =)
En guldstjrärna i kanten för kebabrulle och tv.
Jag har varit hos maja mins 200000000 ggr och minst hälften av de gångerna har jag hjälpt henne nere i stallet. Men aldrig har jag skrattat så som idag, baksnus är inget för tjejer, åhfyfan!
Dock gick det inge bra att ta in majas häst,  det  var hur lerigt som helst och jag var en aning rädd för att hästen skulle halka, eller nått och dessutom var den på hugget. Och jag som är LIVRÄDD för hästar utsätter mig för något sådan. Släppte hästen så Elin fick ta över inne i stallet. Ja, faktisk höll jag nästan på att börja gråts och mitt hjärta kunna nästan dunka hål i bröskorgen på mig. Så illa är det, för er som inte viste att hästa är mina fiender.


Gud villket trögt inlägg. Dags att sätta stopp här.
John Blund väntar på mig. GODNATT

Kommentarer
Postat av: rhobin

Jaa de va trevligt :)

2008-04-07 @ 22:08:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0