Huvudvärken spränger


Sitter i bibloteket och bloggar lite i väntan på att Elin och Frida slutar.
har egentligen svenska nu men jag avstår gärna från den idaaag.  Ska träna idag med sällskap av Elin, det ska bli kul fast just nu är jag grymt otaggad och har ont i huvudet. Men Det brukar oftast vända så fort man sätter sin fot på kraftvalvet. Jag får bara hoppas att min huvudverk går över, vilket den säkert inte gör. Det får gå ändå. Kanske någon söt och rar person har en alvedon eller något liknade att bjuda mig på, man vet ju aldrig.

Ikväll blir det nog bara tv:n och jag.
Känns som att det brukar bli så på tisdgaskvällarne efter en träning, jaooo.

Westin och Lönnbergsjänta har kommit hem från Spanien.
Det är roligt att hör vad ni syslat med. höhö!

Nu ska ja ta och plocka ihop mina saker och gara ett besök mitt skåp.

Hejochhåidetblå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0