Team sportia


Nationella i Engelska idag, jag vågar inte riktigt säga hur det gick. Man kan ju alltid hoppas på att det gick bra.

Drog ner på stan med Sara idag, var också med om något fruktansvärt pinsamt inne på team sportia.
Jag och sara gick runt och kika på lite kläder, när vi väl kännde oss klara och var på väg ut så larmar det av oss,  vi hade inte tagit något.
Jag gick in igen, och ut igen... och det fortsatte larma, så ja, jag sa att de fick kolla min väska om de ville, men de drog den på någonting och öppnade sidofacket. och där fanns det inget. Så jag gick ut igen och det larmade såklart. Då frågar hon som jobbade där om jag köpt  något på expert, jo vist.. ett par hörlurar för två veckor sen.. Och konstigt nog var det tydligen dom som larmat..
samma sak hände också för Sara. Hon hade lika hörlurar som larmade. strange
Tydligen har det varit fler produkter från Expert som larmat på team sportia.
Sen vågade jag inte besöka några fler affärer. Höhö

Hade tänkt täna ikväll men så blev det inte. kanske tar mig en springtur ikväll, om jag orkar dvs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0