Workingtime


Ja då var kvällens arbetande avslutat.
Det har gått bra att jobba ikväll faktiskt. Jag känner verkligen för att hoppa av skolan  nu och jobba, Men har jag orkat med två år ska jag väl ändå klara ett sista, det kommer blir tungt, låångt och plågsamt..
Jag har även kommit fram till varför jag har magkatarr och sömnproblem.
Jag har sån jävla ångest i av att veta att jag måste gå till skolan, att jag inte kommer någo vart i livet utan utbildning.

Ajaja, jag ska fundera på hur jag vill ha det.
Nu ska jag iallfall sova, ska upp och jobba imorgon!
Goodnight sweden!

Kommentarer
Postat av: elin

Mycket söta och underbara dom duh ((:

2008-04-05 @ 15:43:12
URL: http://ebjurling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0