2+3=8


Helgen har bestått av jobb som vanligt.
Hann också med att festa med Emma, vi drog på parken och där var det trevligt minsann:) Söndagen var dock inte lika trevlig, jag hatar att vara bakfull samtidigt som man jobbar,  vilket jag varit varje gång jag varit ut, fast det beror nog på att jag jobbat hela tiden och vill samtidigt utnyttja mitt sommarlov med fest och glittrande drinkar i solen, Ja vart är solen? ;)
Nu ska jag nog ta och hitt på nå med malle, kanske locka hit jimmy? Han har faktiskt varit borta ända sen i onsdags.. Nu tycker jag att det är min tur att få träffa honom =)


Föresten, jag skäms!
Malle och jag sitter här och skäms ;)

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0