3 träningspass, en söndag

HELT SLUT PUMPAD I KROPPEN, men du... UNDERBART!
Afrodance var verkligen superkul, och inte särskillt svårt heller :)
Nu är jag tröött, lyckligast men samtidigt olycklig..eller kanske det kallas deprimerad på långtid också..
Fast frågan är ju egentligen bara, hur många smällar en männsika ska behöva ta, när liksom ses det som att man inte behöver fler slag? Det varkar iallfall inte finnas något som säger att det räcker..
Äh sktesamma.

Jag ska försöka göra klart en del skolarbeten den här i veckan, träna som en idiot och bara mysa med Fredrik, jaaoo det låter ju bra iallfall :)


Nu ska jag försöka stuva ner mig i soffan och kika på sanningens ögonblick.
pöss påre medmänniska


Kommentarer
Postat av: anna-karolina

du är för söt!

2008-12-14 @ 22:34:10
URL: http://annnaojag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0