Blabla

Sådär ja, då var det diskat, dammat, skurat och damsugat i lägenheten.

Sitter och slöar i soffan och drar en djup suck när jag tittar ut och ser allt snöblask.

Vi satt nyss och diskuterade saker och ting som är nyttigt, jag vill verkligen vara en utav dom nyttiga men det går inte riktigt ihop, eller vist skulle det göra det om man hade orker att laga olika nyttiga maträtter dagligen för en person och dessutom inte lockas av "äh jag steker pannkakor istället det går mycket fortare"
Nä, någon dag, kanske det blir mitt nyårslöfte ska jag bli nyttig på riktigt,  Åtminstånde till en viss mån.

Även att det åker runt en bil på bussrundan i bergsjö när småskolan har slutat och bjuder småbarnen på godis, det är oroväckande..

Imorgon blir det klippning och färgning igen, håret behövs verkligen färgas sen också klippas så man får tillbaka frisyren kanske ;) Tur att min vän är snart, alldels strax utbildad till frisöör :D 
 
I helgen splar Björn Rosenström i Hassela, och jag kommer inte att befinna mig där inte, planarena var ju lagda så men icke.


Nu blir det en dusch, lite mys med Fredrik och sen sooova.
Tänkte förska ta mig till skolan imorgon och göra lite nytta!

HÄJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0