Det känns som lördag

Men det är tisdag..
Och imorgon tackar vi för oss och lämnar 2008 bakom oss, ett nytt år 2009, med nya krafter, möjligheter och mål. Kanske man ska slå till på ett nyårslöfte. ?

Just nu ligger jag och mår istort sett bara illa.. åt lite fil nyss med förhoppning om att det snart blir bättre.
Det finns nog ingen jobbigar "sjukkännsla" än att må illa eller ha ont i magen, det tar verkligen på alla krafter. Det är iallafall min uppfattning.

Idag var jag i Hassela backarna och åkte runt på en bräda med min vän Emma och hennes lillasyster.
Handlat massor på ica, vart tvungen att rensa båder frys och kyl. Där någonstans började frysjävleln äckelfanskap att bråka med mig, så där hade vi hela fysens innehåll och massa blåbär och hallon på golvet.. ni kan ju tänka er hur det såg ut när det börja tina.. FRYSJÄVEL, ge mig en ny (A) :)
Jag vet inte än om jag vågar öppna den, för då kanske den inte går att stänga, vem vet?
Det mysteriet löser vi imorgon då jag är tvunget att rota i frysen. Men den behöver ett nytt hem och vill gärna bytas ut mot en snällare och gulligare frys.. Som vill få sin adress på Bergsjövägen :P
Toaletten var grisig, så den har jag varit tvungen att städa, men gav upp efter halva då jag kännde att jag verkligen inte orkade mer... Jag skulle ju ljuga om jag sa att jag var pigg.
Nu blir det soooooova så mkt som går.
Imorgon ska jag träffa han med stort F och mysa.
Dock är jag nog inte smittfri från halsflussen med tanke på att jag nog ger upp antibiotikan, sjukt less på att vara allergisk mot vanlig jävla pencilin!.. Skulle ju vara tragiskt om han fick halsfluss igen nu,när han precis börjat bli frisk, se så det kan gå.. Men det var faktiskt han som smitta mig, and thats it! (Men det vägarar han gå med på, och tkr ist att det var jag som smitta han)

Fan vilket babbel det var på mig
MEN godnatt då:)
PÖSSEN FLYGER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0