Halsfluss...

fyfan vad jag inte orkar, nästan nyss sluta jag käka medicin för öroninflamation, ne men jag vet nu får vi halvfluss och får käka i 7 dagar igen, fan för mitt liv alltså... NÄR ÄR DET MIN TUR ATT BLI FRISK, PÅ RIKTIGT????????
Jävlar vad less jag är nu!


Var iallfall in på rean och kikade idag, vart några mysiga tröjort, en tröja till nyår och lite smått och gott!
Ikväll kanske det blir utgång, det lutar mot det.. Dock är jag inte ett dugg pigg utan ipren, men orka stoppas av det... haha


Nu ska jag käka, är hos mammi och är bjuden på middag, porter setk tror ja det är? :)

HEJHEJ

Kommentarer
Postat av: Carro

Dags för en tävling i min blogg, kika in om du vill vara med ;)

2008-12-27 @ 18:11:29
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0