Helgen

Som sagt var jag ju och firade lite smått jul hos pappa i fredags, sen bestämde jag, bror och annakarolina oss för att göra en kväll på bockarna, sagt och gjort. Jag ringde och fick med mig Frida ut också :)

Igår drog jag och mamma iväg till ikea med Dag och ungarna, där handlades det i stora lass minsann, och jag är jättenöjd med filtarn ja köpte till soffan :) 
det pligade till i  telefonen och lina fick med mig ut på august, och jag hade sjukt kul faktiskt.. Ångrar inte en sekund att jag var ut..... Eller tänker jag efter så finns det saker som idag hade kunat varit bättre...

Jag har ingen aning om vad jag gör för fel?
Jag är ju bara mig själv, och tydligen räcker det inte ända fram..
Jag är inte beredd på att ge upp våran vänskap, men jag kan inte tvinga dig till att vara min vän lägre.
Men iallfall så fick du mig att förstå att allting inte är borta när det känns som jävligast, du gav mig liksom hopp om att kämpa för att se det ljusa, du lärde mig nog en hel del om vad livet innebär...

DET SVIDER ATT MISTA EN VÄN
Konstigt nog börjar jag bli van.....






Men när i helvete ska det vända???
Fyfan vad jag verkligen inte orkar mer nu alltså....

Tur att Fredrik är bra <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0