hemma-ontimagendagen

Som vanligt, jag HATAR antibiotika, men imorgon äter jag sista dagen iallafall :D

Just nu sitter jag här i sängen, funderar på om jag ska ta och städa toan, men först ska jag kika på en film, little man heter den, tkr den verkar kanska roliga, hoho:P
Sen ska jag ta och ringa tandläkaren, för när jag äntligen fått mod och peppat mig själv att gå dit så äre massa krångel, hon som jag pratade med på telefon sa att vi tog det på en lördag, på lappen stod den lördag, men så fick jag ett sms igår, att jag var välkommen dit idag, och idag kan jag inte...
Jag och tandläkarn går inte ihop, thats it!

För stunden känner jag mig helt, helt förvirrad..

Nu blir det film, ringa tandis och städa toan..

HÄJ

Kommentarer
Postat av: Åsa

städa toan, vilken aha-upplevelse ;)

2008-12-08 @ 12:35:42
URL: http://asajuntti.blogg.se/
Postat av: johanna

haha ja det låter bra! Vi kör långhelg minst fram till jul :)

2008-12-08 @ 19:51:08
URL: http://johannaiclasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0