Ledig

ligger lite halvt nyvaken i sängen nu och funderar på om man ska ta och städa lägenheten, jag tycket ja alldeles snyss julstädade, men det verka vara dax att städa igen, mysko!
Ikväll ska jag, Elin, Anna, Frida och jag tror Westin på lucia middag, men vi börjar lite smått här hemma med goda drinkar ;) sedan bär det iväg till stadt på middag och vem vet vi kanske hamnar på bockarna :) Det blir nog kul hur som helst..


Nu ska jag ta och kliva upp ur min varma säng ;)
Göra en nyttig frukost och sen städa och kanske dansa lite dansmatta :)

PUSS


Kommentarer
Postat av: Carro

du kanske helt enkelt gör för mycket om dagarna?

Du kanske borde dra ner på nånting?



Det gör vi det gumman! ;)

Dock håller jag på blir förkyld så får väl se om det blir Böcks eller inte, men vi märker väl. :)

PUSS PÅ DIG !<3

2008-12-10 @ 14:13:20
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0