LISTA SNODD AV ANABANDANA

SEX TEST OF 2008 !
Är du kär just nu? Men att jag är!
Har du kysst någon idag? Noepp, inte än sålänge ;)
Har du kysst någon de senaste 30 dagarna? Mest hela tiden tycker jag ;)
Har du ett förhållande? Det kan man nog kalla det
Om nej, varför inte? -
Hur många har du varit tillsammans med? ska jag räkna med sen jag var ett småbarn så kan jag tyvärr inte ge ett svar ;)
När förlorade du oskulden? 16
När går gränsen vid otrohet? Det beror på, men jag vill inte att den jag är med ska gå och hångla upp andra inte.. !!
Har du varit otrogen och om ja, varför? Icke, finns ingen anledning..
Har du sagt till någon att du var kär i henne/honom när du inte varit det? Näe, det har jag nog inte
Är du romantisk? Massvis ;)
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? NJaee
Är du svårflörtad? Hmm, det beror på det..
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? Jajamen!
Har du någon gång slagit någon du tyckt om? Inte på allvar liksom ;)
Har du lekt med någons känslor? Nej,,
Har du haft sex med över 20 personer? Icke
och ditt kortaste? Typ 2 veckor
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? Görhållande
Har du varit tillsammans med två samtidigt? Nej usch!
Är du en bra pojk/flickvän? Man kan ju alltid hoppas ;)
Vem sov du senast bredvid (av det motsatta könet)? Fredriiik :)
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän?Fredriiik :)
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? Jag vet faktiskt inte..
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? Nej!
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? Knappast
Vad gillar du för stil på tjejen/killen? Precis som fredrik ;)


JAG HITTADE MINSANN EN LISTA
TIDSFÖRDRIV

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja det blir nog lucia middag! SUUUUUPA :D h

2008-12-05 @ 22:29:36
URL: http://johannaniclasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0