Lördag

Vaknade rätt sent idag, var fortfarande trött när jag vaknade, kan ju bero på att jag varit på kraftvalvet hela natten och tränat på en stepbräda, bodystep, gjort utfall men en decimeter tjock skumgummibit på stepbrädan för att göra det tyngre och svårare, på kraftvalvet bjöds det på stooora påsar med godis och mandariner, och jag träffade en lärare som sa åt mig att vi kunde få sparken från skolan, jag vart 10 cm smal och pratade i telefon med en full Maja, Elin och Frida som skulle på bockarna eller kanske till Olle, men där var det kändisar som spelade och bestämde att de som inte hade fått inbjudningskort fick inte komma in... Sen fortsatt jag träna, frågade tränaren om hon kunde visa mig ett annat sätt på utfall, men tyvärr hon hade inte tagit sina piller idag så hon hade inte ork i benen att göra dessa utfall, till slut visade hon mig ett, och det var väldigt komplicerat... När träningen var slut, hade tränaren tydligen jättestressigt och sket i nedvarvning och stretching och tog sin sparkcykel och sprkade iväg, ja och precis här vart jag smal. Jag åkte hem, la mig i sängen brevid anna, vi somnade kl 20:30, meningen var att jag skulle sova hos Fredrik så när jag vaknade till såg jag att jag hade två missade samtal från honom och jag kännde i hela mig hur ledsen han var..
Jag vaknade på riktigt, vart förvånad över vilken konstig dröm jag hade drömt och kikade på te0elfon och hade inga missade samtal från Fredrik, fast det var då jag riktigt kopplade att jag hade drömt...

Annars har jag åkt skoter med Frida idag, Jo skotern välte, vi flöög sen körde vi fast också och kastade oss på skotern i farten och låg på den tills att vi kom på att vi kunde sluta gasa..


vilket givande inlägg, men ibland får man

PUSS

Kommentarer
Postat av: Anna

men nu åh

2008-12-14 @ 16:40:43
URL: http://annalusth.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0