Måndag, done


Japp, då var måndagens skola över, för min del iallafall.
Det är kul att vi har en vikarie som verkligen lockar fram alla symtom på trötthet som finns, jaja men det var säkert en givande lektion eller så..

Studenten närmar sig allt mer och mer, själv har jag nog mest ångest. JAG MÅSTE BARA FIXA DET! men kommer jag verkligen orka? Man kan ju alltid hoppas...och studentresan, ja är det någon som är sugen så får ni ju höra av er, inte gårter jag e.. Äh, skitesamma det är väl kanske inte det viktigaste heller......

Och JAAA, det känns att jag tillbringade 2 tim och 45 minuter på kraftvalvet med oavbruten träning igår. Trodde seriöst inte att jag skulle kunna ställa mig upp imorse när jag vaknade, jag gruvad mig i säkert tio minuter innan jag provad mig sagta fram att ta mig upp, min rygg har en sån fruktansvärt ävlig träningsverk, men jag gillare, för det måste ju betyda att träningen fyllt sin funktion också..

En korsordstidning, ja precis vart har den tagit ivägen? Nä nu ska jag leta rätt på den innan jag ska kila iväg och sola på bruno och sen vidare på kraftvalvet, beach 09 liksom..

Jag tycker om min mamma!


over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0