Måndag

Nu kan man nästan andas ut, julen har varit körig, jobb här, julafton där, hemma hos pappa då, sen där hemma hos farmor, sen utgång med halva släkten och goda kamrater, halsfluss och högan feber mitt i allt.
Man ska försöka hinna med så himla mycket men det funkar inte riktigt så har jag kommit fram till..

PUSS PÅ ATT DET INTE ÄR RÖDDAG IDAG, OCH ATT APOTEKET HAR ÖPPET I SINA NORMALA TIDER, NU KANSKE JAG IGEN KAN HOPPAS PÅ ATT BLI FRISK..... PÅ RIKTIGT ;)

HAHA
Har ni sett den där filmen harold?
Jag gjorde det igår kväll, den är inte riktigt frisk.. stackars Harold.

Mmmmm, det är skönt att ligga i soffan, nu ska jag titta på twilight :)




I have so much to tell you
but no words to say.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0