Mår helvete

FAN!
Nästan 39 i feber, hittar inte antibiotikan, världens mensverk, sjukt ont i halsen kan varken dricka eller äta, ligga eller sitta, mobilen är helt sönder så nån sån har jag inte heller längre. Fick nyss i mig en ipren, jag jobbar hårt på att få mig en till.. har inte hunnit äta någon antibiotika alls heller, ja eftersom att den är borta som sagt..
Fan vilken toppen dag alltså!
Ska nog hem till mamma och vara där ett tag
Men först måste jag träffa Maja, jag MÅSTE!

Nu ska jag nog gå och gräva ner mig en stund. iallafall slå på en till film.
HÖR HÄJ

Kommentarer
Postat av: Carro

Uscha, jag lider med dig gumman <3

2008-12-29 @ 12:14:27
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0