Torsdag

Orkade faktiskt med skolan idag, dock var jag seg som ett gummi och ont i magen som jag vettefan, jävla biverkningar på antibiotikan :(
Skrev en del på projektarbetet och det gick bra minsann :)
Gick på lunskonsert med Kaaarin och ja det var trevligt, det där med musik gillar liksom jag.
Knäppte kort till klassens årbok som några tjejer ur klassen håller på med. Jag och Hatten på kortet (Y)
Sen var det dax att ansa huvve, ja inte några större förändrningar, ingen utväxt, kortare lugg, och kortare längd på håret. Tack Lina :) Kom dit vid två och åkte därifrån vid halv sju, drog en kebabtallrik med AS&LP whihi!

Här sitter jag som en säck potatis och kollar på när anna torkar upp efter mig, jag välte ett glas med vatten över bordet och ner på golvet, glaset gick också sönder!


NU SKA JAG SLÄNGA I FÄRG I MAJSANS HÅR
VI HÖRS NÅGOT MER ALLESAMMANS!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0