Träning, haha

Jag vet att det är ett jävla tjat om min träning, men jag gör inte så mkt annat om dagarna än att tränar och umgås med Fredrik, this is my life! AND IM PROUD OVER IT!
Träningen gick väl...... hm jag kan inte bestämma mig men jag tror det lutar mot det sämre idag, FAN för att mina benhinnor inte vill sammarbeta!


Hade en dröm, jobbig men samtidigt kännde jag mig oerhört lycklig.
Jag bodde inne i stan av någon anledning, längst hamngatan.. Jag hade varit ute på stan hela kvällen med människor när jag sen tkt att det var dag att traska hemmåt.
Jag gick helt ensam, mörkt och kallt och mitt i natten.. Där möter jag min vän, min vän som i skrivande stund inte längre finns, Robin Berg.. Han är glad, jag kramade honom så hårt jag bara kunde, jag kännde honom. Han var på riktigt. Allt var bara bra med honom, han såg fin och hel ut och han la till ett skratt.
Jag frågade honom massa underliga saker, saker om varför han var död.. Några svar fick jag inte. Jag ville ALDRIG släppa hans famn.
Du, min vän. Robin Berg, jag saknar dig så det gör ont!
Rest in peace, you are missed and loved

_____

Nu ska jag dooona...
HÖRSHEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0