Tisdaaaag

Tisdag-skola-träning-plugga!
Orkar fan inte, men det finns väl inte så mkt annat till val...
Tränade Bodystep och sen Core idag, trevligt.. Tre nya låtar på stepen idag, underbart. Speedstepen var nämligen lite små rolig, det var ju faktiskt en jul låt :D Och mkt roligare än den gamla speedstepen.

Ikväll MÅSTE fröken Westling öppna skolböckerna och verkligen göra något som kallas för plugga... HMPF!
Hm, funderar fortfarande om det blir skolan eller inte

Fredrik du får mig att må bra, ja tammetusan vad jag mår bra med dig!
PUSSPÅDEJUNDERBARINGEN!


                                                                                                                                   

jag önskar jag kunde säga
att det är en fas vi går igenom
en storm vi måste orka rida ut
Och jag önskar jag kunde säga
att vi klarar det tillsammans
att allting kommer ordna sig till slut



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0