Blogg..


Ja, då ska man börja blogga.. igen. Jag menar, varför inte följa trenden? haha

Också är man sjuk igen för femtioelfte gången sen januari, jag blir galen snart, tänker inte fira min födelsedag sjuk igen som förra året faktiskt.
Längtar som attans tills på Fredag, om jag nu tänker hålla mig frisk och om mitt lägg vill komma och landa i min brevlånda nån jävla gång! 

Hoppsan nu måste jag gå..
Jag återkommer

-

Ja, vad kan man säga om en tisdagskväll... Inte mkt mer än att Jag har gjort Elin och Maja sällskap med lite godis och snack, hmm.. idag orkade varken jag, Elin eller Frida med nå mer fetstopp som vi kallar det, våra kroppar skirker efter Socker (okej, kanske inte riktigt skriker  =P ... )

Idag känndes som att det var en helt onödig dag i skolan, kommer till skolan vid nio, får veta halv tio att jag lika gärna hade kunna varit hemma och kurerat mig, men nejdå.. när jag väl tar mig till skolan då ska vi inte ha några lektioner, typiskt..

Ja, det här får duga som ett första inlägg, tralaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0