Onsdag.


Sitter här vid datorn, vilket jag gjort hela dagen ungefär, men det får man göra om man är sjuk tycker jag, har också tittat på två filmer och riktigt degat runt och även lyssnat på Lars Winnebäck nästan hela dagen, jag verkligen älskar hans musik, och det är långt kvar till den tredje agusti.

Imorgon bär det av till Iggesund där jag ska vara hundvakt till min mosters hundar, det ska blite spännande, det är ju tur att Elin och Frida ska med mig, sen på Fredag blir det en snabbis på skolan för att göra prov, sen blir det nog att jag drar till AnnaCarolina, sen på stan och dona lite, sen tillbaka till iggesund och vakta hundar och SEN ska jag faktiskt ha min 18:års fest, och det ska bli riktigt roligt tycker jag ! Nu orkar jag inte sitta här nå mer ska ta och duscha och dona på lite, packa kanske vore bra..



Hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0