Jobb


Jobb, jobb och varma soliga dagar.
Typiskt att man ska jobba så fort finvädret kommer. Men på söndag blir det väl regn och rusk bara för att man är ledig.
Har inte tränat på... hm, 3 veckor, äter bara onyttigt och lever loppan ;) Ska jag vara ärlig så har jag faktiskt inte haft tid att träna, Om jag inte jobbar så har jag annat för mig. Och är jag ledig känner jag ingen större lust att åka in till stan heller. Nog för att jag älskar att träna, men det får väl bli nån springtur lite nu och då, sen till hösten drar jag och Westin igång  med hårdträning iallafall.

En kväll på Bollebo, många patienter och varmt.
Men jag slog en knut på den här kvällen också.
Skulle blivit utgång med Majs imorgon men så blir det ju inte, jobbet behövde folk så jag tog en kvälls tur imorgon.

Och på söndag blir det flytta som gäller, trevligt va?

P&K
Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0