Rubrik


Jag måste släppa tankarna på skolan nu när det äntligen är lov, men icke.. jag verkar inte kunna det.

Idag har jag packad det mesta som jag har i mitt rum faktiskt, nu är det skräp, slräp och skräp kvar och en del tvätt som ska tvättas, nu väntar vi nog mest på att lägenheten ska bli klar och städad. Sen är det nog bara att flytta in, vad roliiigt :D
Kvällen tillbrinades med Anna och Malle och Majs på hennes gräsmatta.
Vi pratade om lite allt möjligt och efter en stund vart det guitarhero hemma hos Anna, lite dansmatta blev det också.

I helgen blir det nog utgång med Majs, fast vi vet inte riktigt, det är ju bårde crousing i västerås och gatufets i Sundsvall, känns som att alla roligt partyfolk kommer dra sig dit.
Men man kan ju alltid hoppas på att ett mirakel ska ske;) höhö.

Ingen speciell dag förutom att lillebrossan ligger inne på sjukan med dropp.
Han har haft sjukt hög feber och spyr så fort han äter eller dricker.. Han blir nog bättre snart =)

Nu ska jag lägga mig och läsa lite stige larsson :)

confused....


Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0