18års middag


En trevlig kväll hemma hos frida, med massor med goood mat och berusade vänner, själv höll jag mig till miniralvatten. orkar inte dricka om jag ska upp tidigt och resa, det där tar jag ikapp på arlanda. =P
Det är vid såna här tillfällen som jag förstår hur mycket ni verkligen betyder för mig, ni är det finaste jag har! Det var verkligen jobbigt att säga hejdå till er som jag inte kommer se från och med nu och sex veckor frammot, jag fällde en tår eller flera heter det. Jag insåg på riktigt hur mycket jag kommer att sakna er.
För sju år sen vart vi vänner, vi vart tightare och tightare och idag är vi väldigt bra vänner och vi vet att vi har varandra vad den än nu gäller, vi ställer upp för varandra och finns alltid där, precis så som en äkta vänskap ser ut.
Jag vet att det finns männsikor här ute som sagt massa skit, men ni har nog alrdrig varit med om en äkta vänskpa, Nepp.

Nu ska jag slå en knut på dagen, men först måste jag tacka min kära vän Frida för en underbart lyckad kväll!

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0