Muslimer och talibaner

Faktiskt har jag slösat pengar på nätet idag, jag har köpt mig en ipod. 
Den är grön, den är fin och den är min innom några dagar.


Idag och imorgon är det jag som är mamman i huset och vaktar mina småsyskon som jag även nämnde i mitt förra inlägg.  Jag har använt mig av påskharen idag, den kommer ju inte och gömmer några påskägg om barnen är stygga och stökiga. Därför har de hållt sig i skinnet, iallfall en del av dagen.
Anna kom på besök idag, vi spelade Yatzy med mina småsykon och jag vann rätt mycket där med hela 100 poäng mer än de andra, yes i know.. im the best.
Jag bakade även en kladdkaka till mig och Anna, ja.. vi ville ju inte dricka kaffe utan fikabröd (vi skyller på det) 

Jag kanske ska förklara min rubrik för er.. Jo, Anna är muslim och jag är taliban, fråga mig inte hur vi kom in på saken, men vi har jagat mina småsykon genom hela huset och varit utklädda till taliban och muslim, stackars Ingrid vart rädd och grät!
Tolka oss som töntiga men det var faktiskt riktigt kul, kanske inte för Ingrid men Erik och Gustav diggade oss verkligen.
När Anna åkt kommer ingrid med en filt runt huvudet och skriker så som vi gjorde.. hon sa även till mig "var inte rädd, det är bara på skoj"  Nu står det lilla tösen och hänger sig under vattenkranen, jag tror hon fått shampo i munen och det smakar nog inte hallon.

Nu ska jag ta och göra iordning kvällsfika till mina älskade småsyskon, sen tycker jag att de ska krypa ner i sängen och sova.

puss och kram ruttna banan


Kommentarer
Postat av: Muslim Anna

Haha din syster är bäst! :D tack för en underbar kväll

2008-03-19 @ 20:41:26
URL: http://annasjolund.blogg.se
Postat av: Anonym

har du något bra tips om man vill få bort suget från ute mat? haha =(

2008-03-19 @ 20:44:38
URL: http://emeliewragne.blogg.se
Postat av: Elin

haha lillstumpan då :) så jääkla söt unge hon ääär!! :D

2008-03-20 @ 15:07:16
URL: http://sundqvistelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0