Ännu en helg.

I helgen har jag inte gjort något alls mer än att jobba.
Tränade bodypump igår, har inte gjort det på kraftvalvet förut, så nu har jag utökat mina träningspass för bodypump hade jag ingenitng emot, bara idag för jag har världens träningsverk. A iallfall så klev jag upp tjugo över sju igår för att åka in till stan att träna, började jobba  kl 13 och slutade 21:30 sen drog jag till Ida och va la oss inte förens vid tre och jag skulle upp 7 och jobba, så idag är jag seg och ska till Majsan och dega =)

Allesammans!! Min dator lever, den är nyformaterad och vädligt vacker;) Men dock vill inte drivrutinerna fungera så som de ska, än så länge har jag inge ljud vilket stör mig mest. Det jag såg mest fram emot med att min dator skulle lagas var musiken som ligger på den, vilket jag nu inte kan lyssna på.

OCH imorgon är det skola, fyfan fyfan fyfan fyan fyfan fyfan fyfan, HJÄLP mig!

Det känndes bra igår, det var nog innerst inne en vänskap jag saknat.
Hur som helst så känns det bra, nästan alla vänskaps knutar i mitt liv rätat ut sig.
Nu ska jag iallfall till Maja och umgås och snacka skit!
Puss och kram ruttna banan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0