Fredag kväll

Jobbat kväll ikväll,  Lite väl mkt patienter inlaggda, 23 st!
Blir rätt körigt emellan åt när alla vill ha hjälp samtidigt. Men det blev kväll ikväll också. Det blir en ny dag imorgon, med nya krafter, dock är jag inte särskillt sugen på att börja jobba kl 06:45 en lördag, och inte en söndag heller, men det blir skönt när lönen kommer =)

Just nu känns det som att jag skulle kunna springa mil på mil utan problem.
Jag blir illamående av tanken, det är äckligt!
Jag blir så himla arg och ledsen så jag skulle kunna kräkas! Jag ser ingen anldening till att göra sådär.


Ska försöka sova nu med en ilska som kan äta upp mig innifrån.
Godnatt och hoppas ni alla är gladare än mig.

Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0