Lördag


Grymt fint väder idag, det är underbart!
Var hos min morbror på kalas idag för har nämligen fyllt år =)

Igår fyllde Maja 18 hela år, så hos henna vart det tacos och dryck, vi satt ute hela kvällen och det var toppen! En riktigt mysigt kväll. Ikväll blir det utgång för oss, var egentligen inte meningen att jag skulle med ut ikväll, har ju egentligen verkligen inte råd med massa inträden och shopping i baren, men skit samma!

Jag har faktiskt inte så jätte mkt att komma med idag, ja i stort sett ingenting;)

Nu ska jag göra mig klar för att dra iväg på förfest :D



P&K


Kommentarer
Postat av: Josefine

svar: jo de var väldigt mysig ockås haha

2008-05-11 @ 13:01:33
URL: http://josefinejosefinej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0