Nattens timma är slagen.

Jag drömde här om natten, en mardörm om sprindlar.
Sen dess har jag inte kunna sluta tänka på hur äckliga och ful dom är, och nu när jag ska lägga mig för att sussa så vad ser jag inte i mitt rum!! på mitt ben?!!! En spindel som tänkte sova med mig i natt, gjort fortare än sagt så dödade jag den! Och nu kryper det över hela mig. iaaack!

Kom hem rätt glad efter träningen idag.
Och jag som älskar att spela riktigt höög musik kännde för det ikväll, men natruligt vis vägrar min dator, hungrig och slut i kroppen får jag ett damputbrott, smäller, slår i allt och skriker och sätter mig vid mammas dator och letar en ny.
Jag skrattar åt mig själv nu på efter hand, att man kan bli så jäkla sur för ingenting när man är både trött och hungrig.
Men en ny dator ska jag köpa iallfall, efter jag gjort mitt sommriga öventyr.
Det är nog inte bara jag som känner för lite sommar just nu skulle jag tro.
Jag ska jobba röven av mig i sommar, dessutom ska jag ha grymt kul och ta vara på lovet och kanske få andra, bättre tankar på skolan.

Well, nu är nattens timma verkligen slagen och sängen ropar!

P&K
Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0