Sjukling


Går dagen var väl rätt okej iallafall.
Det var ju toppen väder, ja riktigt mysigt :D

Sen undrar jag när det är min tur att bli frisk. Fast jag får skylla mig själv lite grann.
Trodde jag var frisk i tisdags. Och trodde därför att jag kunna träna. Tränade stenhårt två pass, bodystep och core. Ja ni kan ju nästan lista ut själv hur jag mådde efteråt, ungefär kattskit. Och nu sitter jag här, snorig, ont i halsen som få och dessutom typ öroninflamation. Men det ska väl gå över det här åh.
Vill så gärna träna på tisdag, men för det första så ska jag nog vänta med det och för det andra så ska klassen på nå studiebesök, så då missar jag i vilket fall bodystepen.

Idag ska jag nog tvätta lite kläder och städa på lite, eller iallfall plocka ihop. det ser förjävligt ut på mitt rum.
kläder överallt, skolböcker över hela bordet och papper på golvet. Tvätt och rentvätt överallt. Hmm, måste nog ta tag i det där.
Oj vad skoj, tvättmaskinen är sönder. måste alltså vänta tills imorgon eller tills på lördag innan jag kan tvätta, då vi har köpt en ny tvättmaskin! Ja, det förvånar mig inte att saker och ting går sönder här hemma.

Nu ska ja ta och försöka dona på så gott det går iallfall..

pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0