Slöskrivande


Go Johanna!
En hel dag, alla lektioner.
Rätt bra gjort, för att vara mig och situationen jag sitter i.
jag har lixom tappat greppet totalt, det rullar utför jag borde bromsa och tänka på mig själv.

Iallafall så tränade jag igår igen. Grymt skönt!
Dessutom kl halv sju igår på möran stod jag på Elins bro redo för att gå en uppfriskande morgonpromenad, ja sådär innan skolan.
Jag vet att vi är rätt kreaktiva ibland.

I helgen har jag inga stora planer.
Imorgon ska jag iaf till Emma med gänget och flöta med massa chips, godis och film.
Så imorgon blir det lite träning på morgon sådär. Dessutom ska jag vara babysitter åt mina småsyskon.
Ja, igår när mamma skjutsade mig till skolan så sa min lillerbror...

-Är det här din skola Johanna?
-Ah det är det.
-Vilken stor men... var har ni klätterställningen då?
Dom har sina goa stunder ibland.
Men nu ska ja nog laga lite kalser och brockligratäng tills mamma kommer hem =)
Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0