Tisdagskväll.

Jag har lite tråkigt, och behöver faktiskt inte sova än.
Vilken skön dag, jag verkligen njuter sånna här dagar, då jag bara släpper skolan bakom mig och inte känner ångest.. Och imorgon blir nog dagen minst lika skön, stannar hemma imorgon med mjukisbrallan och den trassliga håruppsättningen. Dessutom som pricken över i:et och som grädden på mosen ska jag träna.
Jag har suttit och tänkt lite på AnnaMaria min storasyster, hon har nämligen kommit in på polishögskolan, är det inte rätt tufft. Jag är stolt över henne, fast det har jag alltid varit =)

Har man inget att göra, så skaffar man sig alltid.
Vem/vilka vet mest om dig? Mina vänner.
Vad är ditt mellannamn? Ingrid
Gillar du att slåss? nix
Vad ska du göra ikväll? Jag ska nog sova.
Har du utländska föräldrar? nej
Är dina föräldrar skilda? Jao.
Var har du ont? I mina muskler;)
Vad längtar du till? Sommaren
Har du husdjur? Jajamen
Har du körkort? Inte till bil iallfall
Favoritgodis? Typ lakris
Morgon- eller nattmänniska?Natt
Sparare eller slösare? Olika det där, men jag slösar nog helst;)
Har du några homosexuella vänner? inte vad jag vet än.
Bio eller promenad? Både och.
Är du kittlig? ja, ibland.
Rädd för insekter? Jaaajameen
Nämn något som gjorde dig glad igår? Att kl slog 1 och jag fick sluta jobba;)
Vad gjorde du kl 8 i morse?  jag sov.
Vad gjorde du för 15 minuter sedan? Satt här vid datorn och dega
Det sista du sa högt? Vart kan det ha tagit ivägen då?
Vad har du druckit idag? Bara vatten
Vad var det senaste du åt? Kyckling och nudelsoppa
Vad var det senaste du köpte? Kommer inte ihåg.
Vad är det för färg på din ytterdörr? brun
Vad är det för väder hos dig just nu? Typ inget, mörket faller.
Godaste glass-smaken? Jordgubb
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Det vet jag inte.
Hur tidigt stiger du upp? kl 6 på skoldagar, och det skiftar på helger
Drömmer du mycket? Senaste nätterna, JA.
Mardrömmar? Händer ibland, men sällan
Vilket ämne är roligast i skolan? Hmm, inget.
Vad ser du om du tittar åt höger? Skrivbordet.
Vad gör dig glad just nu? rätt mkt.
Vad ska du göra härnäst? borsta tänderna
Höger- eller vänsterhänt? höger
Humör just nu? Rätt så glatt.
Är du oskuld? Nixnix
Några sommarplaner?  jobba, vänner, sola
Hur många kuddar sover du med? 5, höhö
Spelar du nåt instrument? Jag vislar.
Vilka är viktigast för dig? Familj och vänner.
Snarkar du? nä inte vad jag har hört;)
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?  Att kunna flyga
Stökigt eller välstädat? Ja städat ibland, men stökigt då hittar jag mina saker;)
Gillar du att sjunga? ibland. i Duschen.
Vad gör du om du får hicka? Hickar
Vad längtar du mest efter just nu? Sluta skola och bara må som en gud.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0