Träna träna!

Just idag mår jag bra!
Två träningspass, bodystep och core, sjukt skönt, sjukt jobbigt och sjukt svettigt men grymt jävla kul!
Jag kan inte annat än att älska kraftvalvet! Jag vill bara träna mer och mer.
Trotts att jag vait sjuk i två veckor så gick det bra!
 Dock hann jag inte duscha där idag, så lite smått vidrig sådär i bilen hem, men ett bubbelbad satt inte så dåligt det heller.

Vart har sommarvärmen tagit vägen?
Idag har det varit lite smått kallt ute tycker ja och inte alls speciellt skönt! Iallfall så är det inte långt kvar i skolan nu, 23 skoldagar, men ingenting i världen kan få mig att tycka det inte är jobbigt i skolan.
 Det finns ingenting som lockar, eller jo. Det är väl isåfall att jag får en utbildning, just därför jag försöker stanna kvar. Jag försöker, men det är fan svårt. Riktigt svårt!

Sängen roopar, jag är faktiskt riktigt trött nu efter träningen och tänker sova;) Kanske man inte är trött imorgon för en gångs skull för idag har jag varit fruktansvärt trött! Nästan så att jag somnat stående i skolan.

Natti
kramen och pussen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0