Lördagskvällen


Började med att jag julstädade i tv:rummet och satte upp gardiner och adventsljustacke i fönstret.
Sen kom Majsan och Frida och ni skulle ha tappat ögonen om ni såg så mysgt vi hade det, tände tusen ljus, värmde glögg, åt pepparkakor och snacka skit, en liten tjuvstart på advenstfika :)

Sitter och bloggar med sockerkoma och ferberfrossa, alltid lika trevligt. hmmpff!
Jag och frida fuskade med en dag och köpte oss lite godis, hihi :P Men efter jul så drar vi igång igen.

Jag blir fortfarande lika glad och lättad när jag tänker på att jag klarade tentamen,wiiihooo :)
Allting kanske inte är så omöjligt som jag tror?


Nu ska jag krypa under filten och se på I jakten på lycka med Frida.
Har sett en bit av filmen förr, och den verkar ruskigt bra.

PUSS OCH KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0