Mån.... måndag var det ja

Som vanligt kommer man till skolan och inte har någon lärare på hela dagen, men håll i hatten, det löste sig och vi åkte på jobb ändå fram till kl halv tre någon gång.

Idag hade jag tänkt träna lite bodyjam, men den planen flög ju åt skogen då jag istället åkte och handlade med mamma, för det behövdes..
Köpte en jättefin tomte som lyser, massa ljus, lite andra prydnader som adventsljustakar till fönstrena och nå fina röda glitter tjoffsiloffer!
Sen handlade ja ju såklart massa tåkigt som mat.
Ja, äta bör man annars dör man, äter gör man ändå dör man..
Handlade också glögg, pepparkakor, julmust, russin och sånt där tills på söndag då det är första advent :) Mysigt..

Jag vill dyka ner i skur hinken, byta till julgardiner, sätta upp adventsljusstakar, pynta och mysa med massa vämeljus och grejer.. Men jag tänker dra ut på det lite grann minsann :p



Igår fick jag en tshirt av fredrik som det stod Du är underbar på.
<3 på han!

Äh lite saker som väntar
Vi hörs medmänniskor.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0