Nationella i svenska b


Jahapp, då var det överstökat också.. Alltså nationella i svenska B.
Skrev om traditioner ja, verkar bara vara jag som valde den uppgiften, haha ;)

Sitter här och har ångest inför imorgon, jag vet att jag inte kommer att klara det, prov i hela psykologikursen från 09:00-15:00 jag känner att jag vill kräkas.

Dagens kommentar
"Han är så het så det plaskar till och man behöver en gummiskrapa fastknuten bakom sig"
Ibland har man dålig humor, men kul var det :)

Nu ska jag göra något åt mitt hår och sen ska jag... :)


http://www.aftonbladet.se/nyheter/article3747570.ab
Sånt där får jag förjävla ont i magen av, sjuka människor!
Ciaao
PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0