Nordman på august


Ikväll blir det jag och mina brudar som dansar dansgolvet hett till Nordman på august:)
Tänkte börja kvällen med plankstek här hemma och mys med Lina, maja och kanske Frida, gott och mysigt (:
Sen blir det till att dricka alkohol, lyssna på på nordman och dansa på borden :P

Just nu sitter jag här i soffan och kollar på banrprogram, vilket jag har gjort hela morgon.
Men nu är ju faktiskt min lillasyster här på besök, så hon äter chips och dricker saft. Medans jag och frida håller oss till poppcorn, det får vi faktiskt äta på helgen :å

Nu ska vi nog dansa lite dansmatta och umgås med min sötaste sötaste lillasyster.
Ingrid har även klipp av sig håret.. SJÄLV!
Ni kan ju tänka er hur det ser ut, men hon är fortfarande världens sötaste :)

Over and out
J.w

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0