Nu jävlar


Jag och min thaitös Theo har nu sagt och lovat varandra att vi SKA ta skolan på allvar nu.
Var enda restuppgift, var enda engelska och matte lektion ska vara prickfria, vi ska vara där..
För vi tänker fan i mig ta studenten och det ska fan kännas bra också!
Men utan henne hade jag aldrig orkat! Du är bara för bra fröken :)

Jag som åkte hem från lina för att plugga lite SOMS
Men, jag i ett nötskal har tagit med mig helt fel papper hem.. Tänk att jag alltid lyckas, jämt det slår aldrig fel.
 SMART TJEJ, yees..

Nu ska jag kolla efter om det finns något annat man kan plugga
Annars tar jag och går kylskåpsvängen och slår på tv:n, höhö;)



PUSS PÅ ER ALLA / GRETA
Men du, glöm inte... gaaaasen i botten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0