Onsdag, jag som hoppades på torsdag

Var in och hade engelska idag, sen åkte jag hem sådär kring tolv..
Täkte inte sitta i skolan i två timmar för att vänta på att ha svenska i  en timme då vi håller på och skriva PM, nepp så jag åkte hem ;)
Tog tag i mitt rum, det såg förjävligt ut :O Det ser fortfarande inte bra ut, men jag lära ta en break.
Vart kommer alla kläderna ifrån, och varför ligger allt på golvet när jag inte anväder mer än en tredjedel av det? Men nu är det mesta utav kläderna på plats, hmpf i tvättkorgen och i tvättmaskin, höhö!

Kanske man ska ta och återvända till städningen... ?
Ska försöka hinna med att skriva lite på PM:et också hur fan det nu ska gå....

Fyfan för att min kropp motarbetar till tusen nu....
Jag orkar inte längre!!!!!!



Jaja, puuuussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0