Söderhamn

Jag tror att bloggen blivit min bästa vän ;)

Var som sagt iväg till Söderhamn idag med klassen på studiebesök, jag höll på att somna där några gånger..men det var ganska intressant, eller iallfall lite.
Också var vi och käka på en resturang som kallade sig för pizza, dock blir det tummen ner för den.. Kall mat, grinig personal och seg med maten.

Sitter uppe hos pappa nu för att försöka slå ihjäl lite tid innan jag ska bege mig till farmor och dricka kaffe med Emma:) Sen blir det lite träning faktiskt, nu jävlar får ingenting komma i vägen!

Satt nyss och läste HT
alltså det står absolut inget speciellt eller intresant i den längre
Hur många sidor är det inte med bara reklam, annoser och annat jävla skit?
Man läser ju ut HT på iallfall tre minuter..  Trååkigt ;)

Pöss påre! 
återkommer sääääkerligen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0