Håll i hatten

Idag tränade jag, både core och bodystep.
Skönt som fan, dock har jag troligen åkte på ansträngningsastma, enligt min styvfar Dag.
I stort sett varje gång jag tränat har jag fått skitsvårt att andas, och får hostatacker som sitter "fast" .
Vi har någon astmamedicin hemma som jag ska prova nästa gång jag får svårt att andas och inte kan sluta hosta.. Eller jag ska ta det före träning i förebyggande syfte.
Ibland är det tur att man har den läkare i familjen, man får alltid svar på sina funderingar på ungefär två minuter, och blir undersökt direkt, utan att sitta i ett väntrum i 40 timmar och må piss, Toppen :)
Men iallfall har jag inte rört mig sådär mkt som idag på nästan 2,5 veckor och inte kände jag av att jag legat hemma och svullat allt som har med onyttigheter att göra, det gick liksom bra, nästan....Kunde ju inte riktigt ta i så som jag brukar, fick ju nästan ingen luft fan, idag vare mkt svårare att andas än vad det brukar va.. FAN


Imorgon väntar en lååång skoldag, 8-4 en fredag, pest och pina!


Over and out
J.w

Kommentarer
Postat av: karin

det verkar inte som att skoldagen blev så lång för dig ändå.. ;)

2008-10-17 @ 12:27:17
URL: http://karincollin.blogg.se/
Postat av: e

Känner igen köket, känns som du borde de va! heheh;)

2008-10-17 @ 22:55:30
URL: http://ebjurling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0