Helgen

Fredags vart det böcks med lite fölk, jag hade nog kunnat haft kulare än vad jag hade.
Hela dan var fuckad, och var inte riktigt på humör men, det dög ändå ba:)

På lördagen var man skapligt sliten och rätt så galet trött, var hem till lina i iggesund och fira hennes morsa, och käka gött :) Sen for vi direkt hem till mig och börja om.
Jag och Lina hade ingen aning alls om hur vi skulle ta oss in på august och inte hem heller, men tobbe han är en räddande ängel och skjutsade in oss:)
Nä, men kul hade vi, som vanligt, fulla och glada, och dessutom ba massa took:) I like it bah!

Nu sitter jag hemma hos morsan och är barnvakt och hundvakt åt nio hundar, klå den du om du kan.
Var av sju st är bråkiga valpar som snart flyttar :) Yes!

Nu ska jag städa hos valparna, mmm myyyyysigt!
Kräkas kommer jag garanterat att göra!

http://www.youtube.com/watch?v=VfWXo9gKYJ0

PÖSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0