Humor ;)

"Om man har tråkigt...

Ta fram din mobil och bläddra igenom din inkorg. Stanna när du har räknat till tio och skriv första meningen i sms:et. Gör likadant på varje fråga. "

1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?

Tjoo, var det krogen igår?


2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?

Haha, knäppstyre!

3. Vad är de första du säger när en kompis blir påkörd av en buss?
Du är tyst och säger inget till nån!

4. Vilket sms blev du mest berörd av?

Tja, nu är jag hemma, så vad gör du?


5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?

Jo, kanske lite, karl och bög, love it!

6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?

Ut på fredag då?;)

7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?

Ska försöka sova nu, går det åt helvete så hör jag av mig.

8. Vad vill du höra mest av allt?

Skjuts hem då?


9. Vad skulle du säga om du fick MVG i allt?

Trodde du gått och doge ja, nå vad händer i helgen då?


10. Din romantiska replik?

Sitter och glor på datorn, kul liv va?


11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?
Om jag hinner kommer jag med påsen till bageri.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0