Inget liv ikväll (;

Det här med listor har jag aldrig gillar men idag så har jag tråååkigt

13 HAR DU:



Har du ett förhållande: Nix..

En bästa vän: Jah, två pärlor

Har du varit i ett förhållande?: Yes

Dejtat en av dina bästa kompisar: Njae,  det tror jag väl inte

Blivit kär vid första ögonkastet: Inte kär

Fått ditt hjärta krossat: Ja, tyvärr!

Haft ett one night stand: Yes!

Skrikit åt en lärare: Yes det har jag faktiskt

Kysst någon och sedan ångrat dig: Jepp, lite smått

Ljugit för dina föräldrar om vart du är: Näe, eller jag minns inte

Några smycken som kostat över 1000 kr: Ja, jag tror det

Snusat: Yes

Rökt: Yess



12 DAGENS:

Klädsel: Jeans, t.shirt

Smink: Lite mascara, rouge, lite foundation

Frisyr: Trasselprassel

Låt: Maybellene i hofteholder

Vill ha: En ny garderob med nya nya nya kläääder

Sjuka: ingen mer än sängsjukan

Drog: Musik

Saknad: Robin Berg

Köp: en ramlösa, en loka, lite candy;)

Godis: Palle kuling, såndör chokladbir ni vet:P

Attityd: Glad, trött, less

Tanke när du såg dig själv i spegeln första gången i morse: Böööh, mutter! Men va sexig du är!



11 FÖRSTA:

Bästa kompis: Caroline Norberg

Bil: bil? här har vi inga bilar inte:P

Kärlek: När jag var liten så minns jag att han hette Kalle;P

Husdjur: En stor och mysig hind som fick namnet Rolle :)

Semester: Bulgarien

Jobb: Sörgården, ålderdomshem för er som inte viste

Köpta skiva: köpa skiva, är du knäpp??

Riktiga kärlek: Riktiga och riktiga

Piercing: allra första var väl i öronen

Konsert: vettefaaan

Fylla: Haha, det kan man säga var länge sen, jag och några gamla vänner hittade massa öl, satt nere vid en tjär och eldade, pratade, rodde båt med brädor och pratade om vart annat.

10 SISTA:

Personen som smsade dig: Markus :D

Personen som du kramade: Mina små syskon

Peronen som ringde dig: Mor lilla :)

Personen som du ringde: Mor lilla :)

Personen du sa 'jag älskar dig' till: Det var nog till en trogen vän, frida!

Alkoholdrycken: Öl !

Bilfärd: Hem till mor :)

Filmen du såg: LOve in the time

Gången du grät:  Fredas..

Måltiden: älg stek, sås och pärer, mumms:)


9 SKULLE DU:

Våga hoppa fallskärm: Nja, jag vet faktiskt inte

Våga hoppa bungyjump: Knappast

Dejta någon med väldigt mycket tatueringar: Absolut

Kalla dig själv lycklig: Till och från

Hellre ta bilden än vara med på den: Yees

Kunna gråta över en kille: Done that

Kunna gråta över en tjej: Yes, men inte för kärlekens skull ;)

Ljuga för någon: hatar att ljuga, men ibland finns det ingen annan utväg.. Men händer sällan, mkt sällan

Kunna springa 50mil:  Kunde jag så skulle jag lätt!


8 VAD:

Gör du just nu: Lyssnar på musik, och smsar ;)

Ska du göra imorgon: Skola, bodyjam, plugga kanske;)

Säger du till dig själv när allt känns svårt: Ja, det är inte lätt när det är svåt, men det är fan skönt när det går ;) höhö Eller något i stilen, fan fan i helvetes jävla hell!

Har du med dig in på bion: en vän, lite godis och filmhumör;)

Är det för färg på dina byxor: mörkblåa baah

Är det för väder hos dig just nu: Mörkt och kallt

Är det första du lägger märke till hos det motsatta könet: Olika det!

Skulle du göra om du vann på lotto: Flytta så långt bort som jag kunde och leva loppan :)


7 SAKER DU HAR PÅ DIG:

1. Bh

2. linne

3. tjocktröja

4. Trosor

5. byxor

6. strumpor

7. Armband;)


6 BLANDAT:

Är du blyg inför det motsatta könet: Det beror ju på i vilken situation..

Hur gammal blir du nästa födelsedag: 19

Har någon bertättat en hemlighet för dig den här veckan: Yes

Använder du huvtröjor: I stort sett jämt

Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar: Yes, tattooooo:D

Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta: det beror på..


5 VAL:

Solnedgång eller soluppgång: Solnedgång

Sommar eller vinter: Sommar

Vilken ålder har varit bäst hittills: 18, om inte 4 kanske

Sova på sida, mage eller rygg: Mage, sida

Kramar eller kyssar: Varför inte båda? Muuumms;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0