Kebab, barnvakt, fredagsmys


Lina och Martin kom och hämtade mig på skolan idag, skönt sörrö och slippa åka buss och dessutom sånna här rövdagar som idag.
Jag, Lina och Emmelie åkte direkt och käka kebab, haha yes det går utför för mig nu ;p

Nu är jag hemma hos mamma och är barnvakt åt mina småsyskon som nu sitter och har fredagsmys som vi kallar det, med massa godis, massa tända ljus och bolibompa. Det är väl mysigt ?:)
Hundvalparna bara växer, dom har gått och blivit så stora och himlans söt :D Jag är kär i dom! höhö..

Jag vet inte riktigt vad jag ska slå ihjäl tiden med, Dag kommer hem vid nio och då ska jag direkt till ilsbo minsann.. För jag har nämligen filmen Mamma Mia som väntar på mig där hemma, Malle och Lina skulle göra mig sällskap.. yess:D

Ska ta och mysa med hundar och ungar nu.
Ha en bra fredagkväll.
Over and out
J.W

Kommentarer
Postat av: American boyo

Jag saknar nästan Bolibompa^^ har inget sånt här borta :O :'(

2008-10-03 @ 23:14:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0