Lugnet efter stormen


Hundar och ungar sover, yes!

Ikväll kommer kanske Frida och hälsar på, har inte träffat den fröken sen i fredags:O
Det är ju bara sinnesjukt.

Idag har det inte hänt så fruktansvärt mycket.
Jag och mina småsyskon har bakat, dom är riktiga bagarkungar.
Jag vet inte riktigt vad man kan hitta på med tre småttingar, jag har en död fantasi har jag kommit fram till..
Men att baka gillade dom :)


None

Jag önskar er inte guld, inte
heller pengar och makt.

Jag önskar er modet att vara er själv
och stå för det ni har sagt.

Jag önskar er inte en stenfri väg,
men kraften att vägen gå.
Jag önskar er kärlek i rikligt mått
och vänner att lita på.




Jag ska försöka sluta bry mig....

Over and out
J.W


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0